Школа молодого спеціаліста (наставництва)

"Перспектива"

Керівник школи: викладач Вітько Ірина Миколаївна

Мета: надати педагогам-початківцям методичну допомогу в розв'язані першопочаткових проблем в подоланні труднощів з якими зустрічаються молоді педагоги, з метою підтримки їхньої творчої ініціативи, бажання плідно працювати, їх адаптації в колективі, розвитку в професійній діяльності.

Наставниками для новоприбулих спеціалістів призначено наступних педагогічних працівників:

Філіпову О.О. – наставником для заступника директора Сердюченко Н.М.;

Мішіну Ю.В.- наставником для майстра в/н Петренко О.А., Храменкової Т.С.;

Барабаша І.В. – наставником для майстра в/н Брижатова В.І.; для викладача Галака В.Д.;

Барабаш С.Л. – наставником для Ярохно В.А.;

Горобця О.М. – наставником для викладача Глюдзо О.О.;

Журавель О.В. - наставником для викладача Журилова О.І.

Хмилко В.А. - наставником для майстра в/н Хмилка О.О.

Звіт про роботу Школи молодого спеціаліста "Перспектива"

План роботи Школи молодого спеціаліста (наставництва) "Перспектива" 2023-2024


Програма засідання школи молодого спеціаліста «Перспектива»28 вересня 2023 року

Керівник: Вітько І.М.

Координатор: Демяненко В. В.

На засіданні були розглянуті такі питання:

1. Ознайомлення з оновленими освітніми програмами згідно затверджених стандартів професійної освіти 2023 - Вітько І.М.

2. Застосування цифрових технологій - Демяненко В. В.

3. Розроблення циклу різнорівневих завдань для проміжного й тематичного контролю в програмі Google Classroom - Осадчий М.М.

3. Розв'язання педагогічних ситуацій. Моделювання структури уроку виробничого навчання відповідно до обраної типології.

/Files/images/veresen_2023/photo_2023-10-02_16-44-06 (2).jpg /Files/images/veresen_2023/photo_2023-10-02_16-44-06.jpg


Засідання школи молодого спеціаліста «Перспектива» 8 листопада 2022 року

Керівник: Вітько І.М.
Координатори: Демяненко В.В.

На засіданні були розглянуті такі питання:

1. Програма google classroom - один із раціональних методів навчання і виховання учнів при дистанційному навчанні. Вітько І.М.

2. Використання інструментів google classroom для організації навчання. Демяненко В. В.

3. Загальні критерії оцінювання здобувачів освіти. Скрипник В.С.

/Files/images/2022_listopad/зображення_viber_2022-11-09_13-52-34-053.jpg /Files/images/2022_listopad/зображення_viber_2022-11-09_13-52-34-249.jpg /Files/images/2022_listopad/зображення_viber_2022-11-09_13-52-34-166.jpg


Засідання школи молодого педагога «Перспектива» відбулося 31 серпня 2022 року.

Керівник: Вітько І.М.
Координатори: Демяненко В. В.

На засіданні були розглянуті такі питання:

1. Ознайомлення з Державним стандартом, з вимогами до оформлення навчально -плануючої документації. Вітько І.М.

2. Дистанційне навчання. Процес адаптації в даних умовах. Горбач О.С.

3. Технології для змішаного навчання. Демяненко В. В.

4. Методика організації роботи в Google Classroom. Вітько І.М.

/Files/images/veresn_2022/photo_2022-09-19_15-05-14.jpg /Files/images/veresn_2022/photo_2022-09-19_15-05-19.jpg /Files/images/veresn_2022/photo_2022-09-19_15-05-22.jpg


Засідання школи молодого спеціаліста «Перспектива» відбулося 4 січня 2022 року.

На засіданні були розглянуті такі питання:

1. Перелік звітної документаціі при завершенні першого семестру. Вимоги до оформлення звітної документації. Вітько І.М.

2. Використання програми Exel у створенні моделі для аналізу даних та для обчислення. Осадчий М.М.

3. Вимоги до оцінювання здобувачів освіти. Вітько І.М.

4. Вимоги до власних методичних розробок педпрацівників. Демяненко В.В.

/Files/images/2022_schen/зображення_viber_2022-01-14_12-18-53-303.jpg /Files/images/2022_schen/зображення_viber_2022-01-14_12-18-53-941.jpg


Засідання школи наставництва «Перспектива» відбулося 8 листопада 2021 року.

Керівник: Вітько І.М.

Координатори: Демяненко В. В.

На засіданні були розглянуті такі питання:

1. Самоосвіта молодих спеціалістів. Вітько І.М.

2. Дистанційне навчання в період карантинних обмежень. Процес адаптації в даних умовах. Горбач О.С.

3. Технології для змішаного навчання. Демяненко В. В.

4. Програма Zoom - один із раціональних методів навчання і виховання учнів при дистанційному навчанні. Вітько І.М.


28 серпня 2021 року відбулося засідання Школи молодих спеціалістів «Перспектива».

На засіданні були розглянуті такі питання:

- Діагностування молодих спеціалістів з питань,якої допомоги вони потребують.

- Методика організації навчального процесу.

- Вимоги до ведення журналів виробничого навчання, формування мети уроку, добір змісту.

- Складання конспекту уроку згідно до типології.

- Методика проведення вступного інструктажу на уроці виробничого навчання.

- Розглянуто стандарти професійної (професійно-технічної) освіти.

Керівник Школи молодих спеціалістів «Перспектива» Вітько І.М., куратор Демяненко В.В., наставники Соболевська О.М., Мішіна Ю.В., Скрипник В.С.

/Files/images/2021_veresen/IMG_20210830_110751.jpg /Files/images/2021_veresen/IMG_20210830_110823.jpg /Files/images/2021_veresen/IMG_20210830_110839.jpg


Засідання Школи молодого спеціаліста "Перспектива"

19 травня 2021 року відбулося засідання Школи молодого спеціаліста "Перспектива", на якому зібралися члени школи та молоді спеціалісти.

В ході зібрання були розглянуті такі питання:

1. Перелік звітної документації за 2020-2021 навчального року - Вітько І.М.

2. Дотримання основних та єдиних вимог при оформленні документації - Дем'яненко В.В.

3. Допомога при вирішенні проблем, які виникають у молодих спеціалістів - Скрипник В.С.

/Files/images/2021_traven/photo_2021-05-24_08-52-05.jpg /Files/images/2021_traven/photo_2021-05-24_08-52-09.jpg


Всеукраїнського вебінару молодих спеціалістів

Учасники школи молодого спеціаліста «Перспектива» ДНЗ «Черкаського професійного автодорожнього ліцею» взяли участь у проведенні Всеукраїнського вебінару. У ході заходу була презентована робота, щодо організації роботи з різними категоріями педагогічних працівників – початківців та представлений кращий досвід закладів професійно – технічної освіти з даного напрямку діяльності. Молоді спеціалісти ознайомилися з креативними формами та методами роботи зі здобувачами освіти.

/Files/images/jovten_2020/IMG-519ee11e5a00b388009a87bdd0e2fd8e-V.jpg


Засідання Школи молодого спеціаліста "Перспектива"

На засіданні Школи молодого спеціаліста "Перспектива", керівником якої є Вітько І.М., були розглянуті такі питання:

1) Навчально-плануюча документація - Третякова І.Д.

2) Державні стандарти - Скрипник В.С.

3) Правильність заповнення журналів виробничого навчання - Вітько І.М.

/Files/images/veresen_2020/DSC_0003.JPG /Files/images/veresen_2020/DSC_0010.JPG /Files/images/veresen_2020/DSC_0012.JPG

Засідання Школи молодого педагога

Відповідно до плану роботи Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Черкаській області 23 квітня 2019 року відбулося засідання Школи молодого педагога у формі вебінару.

Для педагогічних працівників відбулися виступи з наступних тем:

1. Компетентнісний підхід у викладанні гуманітарних предметів. Крамаренко В.В.

2. Сучасний урок: традиційні та інноваційні підходи. Підберезна Н.О.

3. Основні підходи до атестації молодого спеціаліста. Корпань Т.Г.

4. Розвиток професійної майстерності педагогічного працівника важлива складова підвищення якості підготовки майбутніх кваліфіованих робітників. Водяник Я.А.

/Files/images/2019_kvtnya/DSC_0319.JPG


Засідання школи наставництва «Перспектива»

28 листопада 2019 року відбулося засідання школи наставництва «Перспектива», керівником якого є Вітько І.М.

На засіданні були розглянуті такі питання:

1. Самоаналіз уроку. Соболевська О.М.

2. Взаємовідвідування та аналіз уроків. Дем’яненко В.В.

3. Види аналізу та самоаналізу уроку. Вітько І.М.

4. Шляхи підвищення рівня компетентності педагогічних працівників. Філіпова А.В.

/Files/images/2018_listopad/DSC_0468.JPG /Files/images/2018_listopad/DSC_0472.JPG /Files/images/2018_listopad/DSC_0478.JPG


Засідання Школи наставництва "Перпектива"

10 вересня 2018 року відбулося засідання Школи наставництва "Перпектива".

Протягом якого молоді та новопризначенні педагоги ознайомилися із планом роботи школи, змістом Державного стандарту з професії та структурою робочих навчальних планів, а також отримали методичні рекомендації щодо організації роботи майстрів виробничого навчання і циклограма роботи, перелік навально-методичної документації майстра виробничого навчання.

В рамках Школи був проведений практикум на тему: "Алгоритм та проведення уроку виробничого навчання".

/Files/images/2018_veresen/DSC_1319.JPG /Files/images/2018_veresen/DSC_1320.JPG /Files/images/2018_veresen/DSC_1324.JPG


Засідання Школи молодого спеціаліста «Перспектива»

12 грудня 2018 року відбулося засідання Школи молодого спеціаліста «Перспектива».

Керівник : Вітько І.М.

Координатори: Демяненко В.В.

План роботи

1. Правильність оцінювання рівнів НДУ за перший семестр та рік. Вітько І.М.

2. Використання програми Excel в роботі викладача та майстра в/н з підготовки звітної документації. Осадчий М.М.

3. Співпраця майстра та класного керівника для налагоджування позитивного психологічного клімату в групі. Горбач О.С.

/Files/images/gruden_2017/DSC_0296.JPG /Files/images/gruden_2017/DSC_0299.JPG /Files/images/gruden_2017/DSC_0301.JPG


Засідання Школи молодого спеціаліста

В рамках проведення Тижня педагогічної майстерності відбулося 28 листопада 2017 року засідання школи молодого спеціаліста на тему "Самоаналіз уроку". Було обговорено відкриті уроки Ясенового О.М. на тему "Нарізання зовнішньої різьби" та Мельниченко О.В. "Подолання косогору".

Керівник Школи Вітько І.М. пояснила структуру та елементи самоаналізу. Було обговорено дані відкритих уроків.


Засідання Школи наставництва "Перспектива"

11 вересня 2017 року було проведено засідання Школи наставництва "Перспектива" та розглянуті питання:

- організація проведення уроків теоретичного та виробничого навчання;

- методична мета ліцею;

- проектні технології в навчанні.

/Files/images/veresen_2017/DSC_0752.JPG /Files/images/veresen_2017/DSC_0759.JPG


Засідання Школи молодого спеціаліста "Перспектива"

18 травня 2017 року відбулося засідання Школи молодого спеціаліста "Перспектива" та розглянулися такі питання:

1. Вимоги до особистості викладача та майстра виробничого навчання. Горбач О.С.

2. Облікова документація при завершенні навчального року. Вітько І.М.

3. Мої педагогічні знахідки. Розвиток учнів інтересу до знань. Протасова А.В.

4. Методи стимулювання навчальної діяльності. Вітько І.М.

/Files/images/217_traven/DSC_0494.JPG


Засідання Школи співпраці та Школи молодого спеціаліста "Перспектива"

15 вересня 2016 року відбулося засідання Школи співпраці та Школи молодого спеціаліста "Перспектива", під час якого розглядалися такі питання:

- Положення про Школу співпраці: "Творчий модуль: майстер-класний керівник" та Школу молодого спеціаліста "Перспектива";

- рекомендації психолога щодо вирішення конфліктних ситуацій в групі;

- педагогічна взаємодія майстра виробничого навчання та класного керівника;

- планування роботи майстра виробничого навчання та вибір методичної мети;

- характерні недоліки проведення уроку.

/Files/images/2016_veresen/DSC_0699.jpg


Засідання Школи співпраці: «Творчий модуль: майстер-класний керівник» та школи молодого спеціаліста «Перспектива»

24 березня 2016 року відбулося засідання школи співпраці:«Творчий модуль: майстер-класний керівник» та школи молодого спеціаліста «Перспектива» на тему: «Основні напрямки співпраці керівників групи з активом групи».

Метою якого було підвищення ефективності роботи органів самоврядування в групі. Керівники груп працювали за такими напрямками:

1. Визначення обов’язків старости групи.

2. Створення сприятливого психологічного клімату в групі.


Засідання Школи наставництва «Перспектива»

16 жовтня 2015 року було проведено засідання Школи наставництва «Перспектива» на тему: «Самоаналіз. Аналіз уроку» під час якого заступник директора з НР Скрипник В.С. ознайомила з основними вимогами до проведення аналізу уроку. Після відвідування уроку теоретичного навчання з молодими педагогами був проведений семінар практикум з зазначеного питання. Керівник школи Третякова І.Д. надала рекомендації щодо підготовки як до проведення самого уроку так і здійснення його самоаналізу.

Кiлькiсть переглядiв: 391

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.